Samenspel met school als sleutel voor succes

We komen als we met scholen in gesprek gaan niet zozeer een systeem verkopen. Bij Doen In gaat het om samenwerking en samenspel met de school. Zo komen we tot echt maatwerk.” Mandy Ankersmit begeleidt samen met Fidan Özdemir scholen in het praktijkonderwijs en vso – tot op Aruba aan toe – bij het implementeren van en werken met Doen In.

Echt partnership dus. En dat is in de wereld van praktijkonderwijs en VSO ook een voorwaarde om de specifieke behoeften van scholen te begrijpen en te doorgronden. Mandy, die net als Fidan onderwijskundige is: “Het gaat om heel praktijkgericht en gepersonaliseerd onderwijs in het VSO en praktijkonderwijs. Het klinkt als een cliché maar het is gewoon zo: iedere school is uniek. Doen In ondersteunt bij het plannen van onderwijs en het volgen van de ontwikkeling van de leerlingen. Als onderwijskundigen zorgen we ervoor dat het schooleigen onderwijsaanbod en LVS-systeem echt met elkaar samenhangen en docenten meer inzicht krijgen in de opbrengsten.”

Niet over een nacht ijs

De keuze voor een (ander) LVS is logischerwijs een proces dat zorgvuldigheid vergt. Mandy: “We begrijpen heel goed dat scholen en schoolleiders niet over een nacht ijs gaan. We willen scholen graag helpen in hun oriëntatiefase en bij het maken van onderbouwde keuzes. En natuurlijk willen we graag live laten zien hoe Doen In werk en hoe het eruit ziet. Neem gerust contact met me op”: m.ankersmit@kpcgroep.nl

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies